LINN X 2

Denna dag började med alla motgångar som man kan tänka sig. Sängen var alldeles för skön för att kliva ur. Lampan i badrummet ville inte fungera. Min visdomstand bara bråkar. Frukosten smakade inte som den brukar. Regnet bara öste ner. Jag slutar klaga där! För, sen kom solen. Ungefär samma tid kom brevbäraren med världens finaste vykort. Min dag tog en vändning. För hur fint på en skala är det inte med ett handskrivet vykort från en kär vän. Linn, du gjorde helt klart min dag till den finaste på mycket länge. Jag bara ler.


foto: Linn Andersson Bergmann

x x x

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh va rörd jag blir av att du blev så glad!! Saknar dig så mycket och ville göra någonting extra :) Hoppas du har det bra. Låt de här två månaderna går fort! Ska räkna ner tiden.

2010-10-21 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0