SOM EN SVALA...

... följer vinden

Jag följde vinden. Tog mina vingar och flög västerut. Jag började i Washington DC. Mellanlandade några månader i Oslo för att flyga vidare till slutdestination London.

En kväll i augusti packade jag ner mitt liv för tredje gången i en liten väska. Jag ska säga er att det är inte lätt att få plats med ett liv fyllt av kärlek, vänner, dofter, ljud och inte minst förväntan i en väska som får rymma max 22 kilo. Jag fick prioritera bort allt jag precis nämde för att fördela 22 kilo på kläder, smycken, väskor och skor istället. Det andra fick följa med mentalt och där fanns ingen maxvikt... och tur var väl det!

7e augusti checkade jag ut från en alldeles underbar sommar - Kalmar - Öland - min balkong - strand hotell- för att checka in och göra mig hemmastadd i Londons västra delar. Och här kommer jag tillbringa kommande år med att skratta, lukta, känna och bara njuta av livet i ett regnigt men alldeles underbart London. 

"It's easy for me to say, I love you London"

x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0