TISDAGSDRINK






foton: Svalan

Idag har hela London regnat. Men min dag har varit himla fin ändå. Ett litet lila brev damp ner i brevlådan. Det var till mig. Och det gjorde mig så glad. Du är en pärla finaste K. Tack.
Jag gav mig ut i regnet för att bege mig till ambassaden. Jag, A och alla andra Londonsvenskar tänkte samma tanke. Vi blev bjudna på pepparkakor och kände oss som hemma. Fint. Vi traskade vidare. Fann en liten svensk butik och blev helt saliga. Vi åkte vilse. Hittade tillbaka. Och hela dagen avslutades med en tisdagsdrink i finaste Notting Hill.
Jag bara trivs.

x x x

Kommentarer
Postat av: Pa

Kul Linn att du trivs! Och har kul.

Pa

Postat av: Syster j

2010-09-15 @ 19:28:55
Postat av: Syster j

Åh det låter så himla härligt. Här har det varit grått och hela himlen öppnade sig. Någon onsdagsdrink blev det inte heller, men en hemlagad pasta carbonara à la j. Ha det gott, stora kramen

2010-09-15 @ 19:32:51
Postat av: Linnx2

Gud så härligt du verkar ha det, Underbart:)! Jätte fina bilder också, men vill se dig på några av dem också ju! Kram / den andra Linn

2010-09-16 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0