ÄNGLARNAS STAD

Dagarna rullar förbi och jag gör ungefär femtioelva kaffe latte om dagen. Det är fina plusgrader och snön bara försvinner snabbare än blixten. Jag har traskat genom fina områden med solen i ögonen. Dansat i världens finaste sal till musik som gör en glad. Ätit sju sorters tårta. Druckit vin i goda vänners lag. Gått upp på tok för tidigt varje morgon och gått och lagt mig på tok för sent varje kväll. Ätit tre paket nudlar för en guldpeng. Saknat fina människor. Byggt en koja i mitt loft. Längtat efter att få åka tunnelbana för då får man läsa bok. Druckit ljuvligt jasminte. Lyssnat ihjäl mig lite på denna låten och om åttiofem små dagar kommer jag att befinna mig på andra sidan jorden. Man kan nog inte längta mer än vad jag gör. Åh, det kommer att bli finast!










foton: Svalan

x x x





Kommentarer
Postat av: K

Du kan det där med att skriva du:)



Om 178 dagar kommer jag att resa dit där du då varit för 85 dagar sedan...but who´s really counting!?



Kram

2011-01-26 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0