FOREVER 21

För ett år sedan befann jag mig i världens mest romantiska stad, Paris. Underbara Paris. Jag skrattade, pratade, åt, drack, luktade, kramades, dansade, kramades lite till och bara njöt av livet med min finaste Emelie. Vi firade att E lämnade tonåren bakom sig genom att dansa tills fötterna blödde, huvudet värkte och ögonlocken slöts. Vi fick uppleva det Paris vi alltid drömt om tillsammans. Vi fick leva Amelie-liv på riktigt. Och, det var så himla fint. Trots att det bara regnade kändes det som att det var solsken för jag var så glad. Emelie, det finns liksom ingen som vet hur man dansar i ett kök eller på en balkong så som du! Största grattiskramen till dig vännen, you rock!










foton: Svalan

x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0